3. dio – kako napisati učinkovit i uspješan newsletter?

11. ISPRIČAJTE PRIČU, ZADRŽITE SVOJE PRETPLATNIKE

Kako smo već i ranije spomenuli, ljudi ne posvećuju puno vremena čitajući i pregledavajući duge tekstove, zato neka vaš sadržaj bude jednostavan, pregledan i zanimljiv.

Opet je vrijeme da budete kreativni i da kroz priču upoznate pretplatnike s vašom tvrtkom, proizvodima i uslugama. Suhoparne informacije nisu dobrodošle, već se aktivirajte i uključite više medija i vizuala u priču. Naravno, nemojte se ograničiti samo na pričanje priča, neka to bude zanimljivost kojom ćete svoje pretplatnike intrigirati s vremena na vrijeme.

Ovakav način pisanja posebno je zanimljiv za B2B poslovanje.


12. NE ODUGOVLAČITE

Svi ponekad odugovlačimo, ali u ovoj priči nema mjesta tome.

Jednom kad pretplatnik zatvori e-mail, vrlo je vjerojatno da ga neće ponovno otvarati. Možda se u tom trenutku našao u situaciji kad nije mogao posvetiti dovoljno pažnje sadržaju newslettera, ali zato nekad suptilno iskoristite svoje poznavanje manipulativnog rječnika i kreirajte sadržaj koji poziva na instant akciju.

Ograničite vrijeme ponude ili pak navedite da je još malo određenog proizvoda preostalo te da ponuda ubrzo prestaje.

Aktivirajte čitatelja i ne dopustite mu da lako zatvori vaš e-mail.


13. KAKO PRATITELJE KONVERTIRATI U POTROŠAČE?

Zatvaranje e-mail-a je uz subject line najvažniji dio cijele priče.

Ova finalna akcija je točka kada čitatelj odlučuje hoće li nastaviti i prihvatiti vašu ponudu. Do sada smo prezentirali kako kreirati uspješan newsletter i kako voditi pratitelja do ključne točke – kad odlučuje hoće li posjetiti vašu web stranicu, preuzeti e-knjigu ili pak kupiti neki proizvod.

Važno je da znate što vi želite od potencijalnog kupca. Kažite pratitelju što točno želite od njega, usmjerite ga u tom pravcu i budite sigurni da mu niste poslali dvosmislenu poruku.

Morate biti kristalno jasni i razviti putanju kojom će se pratitelji kretati do vašeg konačnog cilja – konverzije u potrošače.

Iako sljedeći primjer nije personaliziran, svakako je dobar jer prikazuje direktnu poveznicu i usmjerava pratitelja na konačnu destinaciju:


ZAKLJUČAK

U prethodnom tekstu secirali smo anatomiju newslettera, koji je i dalje uz sve dostupne alate direktnog marketinga učinkovito sredstvo privlačenja kupaca i potrošača.

Kako bi ostvarili svoj cilj, potrebno je koristiti pravu formulu i prilagoditi se potrebama pratitelja.

E-mail newsletter odličan je alat direktnog komuniciranja koji u vašem poslovanju može igrati značajnu ulogu i pritom povećati stopu konverzije. Ali prije ubiranja plodova vašeg rada, potrebno je ljudima dati razlog da vas počnu pratiti i čitati vaše e-mailove.

Prije pisanja newslettera bitno je postaviti jasnu i kristalnu viziju te postaviti cilj. Zapitajte se što želite postići newsletterom i krenite u akciju!

Konzistentnost, relevantnost informacija i zanimljiv sadržaj su vaš put do zagarantiranog uspjeha.